lifestyleKULT - concuzie finala 2011



Pentru ca in data de 29 Ianuarie 2011 am participat la evenimentul lifestyleKULT ce a avut loc in showroomul Hülsta Studio am decis sa venim cu o concluzie finala legata de acest eveniment pentru cei care doresc sa participe pe viitor la acet eveniment.

“Pentru noi, participarea la a doua editie a Lifestyle KULT- Tendinte si inovatii 2011, a fost o experienta binevenita, si un inceput de drum pentru viitoare colaborari.

Am avut ocazia de a ne prezenta produsele (tapetul de lux si decoratiunile Orac Decor) si activitatea in cadrul unei intalniri bine inchegate cu persoane specializate in domeniul amenajarilor interioare ( arhitecti, designeri, etc ) .

In acelasi timp, am fost incantati de motivul principal al organizarii acestei conferinte, impartasirea experientelor de la cateva targuri europene de design/amenajari/decoratiuni , astfel cei interesati au putut vedea cum s-au petrecut o parte din lucruri la Frankfurt, la Heimtextil 2011, unde noi am fost prezenti si anul acesta pentru cea de-a 6a oara.

Multumim organizatorilor pentru invitatie si asteptam evenimente asemanatoare cu mare interes.”

Un comentariu:

Rada-Irina Compelanu spunea...

Foarte interesante concluziile, aștept să citesc pe blog noi asemenea mesaje. Mulțumesc.